התקנת תשתיות לבית חכם

כחלק מההתקדמות המטאורית של הטכנולוגיה בחיינו היינו עדים בשנים האחרונות להתקדמותו של הAI במגוון תחומים בחיים שלנו. ביחד עם הAI ופיתוחים טכנולוגים שונים הלך והתפתח עולם הבית החכם, הכולל בתוכו מגוון רחב של פתרונות שנועדו לשדרג, לייעל ולשפר את הנוחות וחוויית השימוש בבית שלנו. בית חכם מציע מגוון יתרונות משמעותית שיאפשר לנו לחסוך בהוצאות המחיה שלנו בבית, להרגיש בטוחים ונינוחים יותר והופכים את הבית לפונקציונלי יותר עבור הדיירים. חברת סיליס מתמחה בשירותי התקנת תשתיות לבית חכם, החל משלב התכנון והאפיון הראשונים ועד לבית המערכות בשטח. לפרטים נוספים תוכלו ליצרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז מה זה אומר בית חכם למעשה?

בעזרת שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות וחיבור בין מערכות חשמל, אבטחה ותקשורת בבית, ניתן יהיה לשלוט באלמנטים השונים ובמערכות הבית בדרכים שונות, לדוגמה: שליטה מרחוק, או ביצוע פעולות באופן אוטומטי בהתאם לאופי הפעילות בבית. להלן כמה מהמערכות המותקנות בבית חכם:

  • מערכות אזעקה – מערכות אבטחה ואזעקה הן חלק בלתי נפרד מהתשתיות של בית חכם. ביטחון הוא אחד הצרכים האנושיים החשובים ביותר שלנו כבני אדם ולכן אין זה משנה כמה אנשים חיים בבית או באיזה גיל, אתם תרצו שכולם ירגישו בטוחים ורגועים יותר. מערכת אזעקה יכולה להיות מחוברת לגלאים שונים, מצלמות אבטחה ומכשור נוסף ובעלת מנגנוני הפעלה שונים. ניתן לתכנן את מערכות ההפעלה בדרכים שונות כמו זמן שהייה לאחר הפעלת האזעקה, אל מי שולחים התראה במקרה של פריצה, עדכון גורם ביטחון מורשה באופן מידי ועוד.
  • דלתות כניסה ושערי חניה – חלק מהביטחון של בני הבית הוא כמובן התקנת שערי ביטחון, גידור ושערי חניה בכניסה לבית. לעתים אפילו יש מנגנון אבטחה בכניסת הדלתות החיצוניות בבית. ניתן לחבר מערכות בקרת כניסה באמצעות טביעת אצבע או קוד לשיפור האבטחה ומניעת כניסה של אנשים לא מורשים. ניתן גם לנעול מחסן, כניסות קדמיות ואחוריות של הבית ועוד. ניתן גם לתכנת את המערכת לשליטה מרחוק.
  • תקשורת – מערכות התקשורת בבית הכוללות טלוויזיות, אינטרנט ומכשירים נוספים יוכלו להיות מופעלים בשליטה מרחוק, באמצעות פקודה קולית, מחיאת כף או תנועה כלשהי בהתאם למאפייני המערכת כמובן.
  • מערכות חימום ומיזוג בבית – מערכות חימום, מיזוג ואוורור הבית יהיו קריטיות לשמירה על בית נעים, מאוורר ונוח למגורים. אוורור הבית, קירור או חימום שלו בשליטה מרחוק למשל, יאפשרו לכם להגיע לאחר מכן לבית ובו הטמפרטורה הרצויה לכם.
  • מערכת השקיה וגינון – אתם לא רוצים לשכוח את הגינה שלכם. מערכות חכמות לבית כוללות גם מערכות ומחשב חכם לגינה השולט על הדלקה/כיבוי מערכת ההשקיה, התאמת כמות המים למזג האוויר ולצרכים המיוחדים של הצמחים והעצים שלכם בגינה או באמצעות שליטה מרחוק. מערכות אלו יאפשרו לכם לתחזק היטב את הגינה באופן שוטף וכמעט אוטומטי, ללא צורך בהפעלה ידנית של מערכות ההשקיה, כך שגם אם אתם טסים לחו"ל תוכלו לתכנן מראש את זמני ההשקעה של המערכת ולא להיות תלויים בשכן או בן משפחה שיגיע לבצע את זה במקומכם.
  • מערכות תאורה – שימוש במערכות תאורה חכמות שיאפשרו לכם לשלוט בתאורה המלאכותית והטבעית בבית. לדוגמה: תריסים חשמליים הנשלטים מרחוק, גופי תאורה ומנגנוני הדלקה/כיבוי ואפילו גנרטור המופעל אוטומטית עם נפילת אספקת החשמל בבית. תוכלו לקבוע שעות קבועות להצללה או אוורור הבית, להדליק/לכבות מרחוק גופי תאורה שונים ועוד.

מדוע אתם רוצים להתקין תשתיות בית חכם?

ישנם יתרונות רבים לבית חכם ומערכות חכמות שונות. החל מאוורור ומיזוג הבית עוד לפני שאתם חוזרים אליו, דרך חיסכון בעלויות מים וחשמל על ידי מערכות שונות כמו מערכת השקיה חכמה, שליטה מרחוק בכיבוי מיזוג ותאורה ששכחתם לפני שיצאתם מהבית ועוד. תוכלו להדליק את דוד המים כדי לחמם אותם לפני שאתם חוזרים הביתה מהעבודה למשל, לנעול את הדלתות של הבית באופן אוטומטי ללא צורך בתלות בנעילה ידנית ועוד.

ביצוע התקנת תשתיות לבית חכם צריכה להיעשות בצורה מקצועית על ידי חשמלאי בית חכם העובד בחברה מנוסה שתדע לתכנן ולאפיין אתכם את הצרכים שלכם אל מול התקציב, לקחת בחשבון תכנון קפדני ונכון של המערכות השונות והסנכרון ביניהן, התקנה והתאמה של תשתיות נוספות ועוד. אנו בחברת סיליס נשמח לעמוד לשירותכם.

 

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.