חמישה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים חשמלאי הביתה

עבודות חשמל ביתיות, כמו טיפול בלוח החשמל או התקנת גופי תאורה, הן מרכיב חשוב בכול עבודה הקשורה לשיפוצים או לתיקונים בבית, לכן עדיף להפקיד את המשימה בידיו המקצועיות של חשמלאי מוסמך, מקצועי ואמין. כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה, הנה 5 דברים שכדאי לשאול לפני שאתם בוחרים בחשמלאי שיעבוד בביתכם.

1.    בין אם מדובר בקצר או בהתקנת גופי תאורה: לבחור בחשמלאי מורשה ומבוטח

המידע החיוני ביותר שחשוב לברר לפני שאתם מזמינים את החשמלאי לבצע עבודה בביתכם, למשל לצורך התקנת גופי תאורה, היא: האם החשמלאי מוסמך ומורשה לטפל בפרויקט החשמל שלכם בצורה בטוחה וחוקית והאם יש לו כיסוי ביטוחי מתאים.

–       חשמלאי מורשה הוא איש מקצוע שעמד בכול המבחנים והכישורים הנדרשים על פי חוק, על מנת לבצע עבודות חשמל בבתים.

–       כיסוי ביטוחי מגן הן על החשמלאי והן עליכם, הלקוחות, מפני הפסדים כספיים שעלולים להתעורר בעקבות תאונה או נזק שהתרחשו במהלך עבודת החשמלאי בביתכם.

2.    לברר את סוג האחריות שמציע לכם החשמלאי

חשוב לברר מראש את סוג האחריות שמציע לכם החשמלאי עבור החלקים והעבודה שהוא יבצע. כך תוכלו להבטיח שאם משהו ישתבש בהתקנה או בתיקון שביצע בביתכם, לאחר שסיים את העבודה, הוא יחזור לתקן את הטעון תיקון, מבלי שינסה להתחמק מאחריותו לעבודה שלו, ומבלי לדרוש מכם עלות נוספת.

חפשו חשמלאי מוסמך ומבוטח שמציע לפחות שנת אחריות אחת לעבודה ולחלקים הקשורים לתיקונים או להתקנות החשמל שביצע בביתכם.

3.    לבקש המלצות מלקוחות עבר של החשמלאי

חשמלאי בעל מוניטין לא יתקשה לספק לכם המלצות מלקוחות עבר שיוכלו לספר לכם על איכות העבודה שלו. המלצות טובות יבטיחו לכם את השקט הנפשי והביטחון הנדרש כדי להבין שאכן מדובר באיש מקצוע מנוסה המתגאה בעבודתו ומעריך את שביעות הרצון של לקוחותיו.

אם החשמלאי מנסה להתחמק מהבקשה להפנות אתכם ללקוחות עבר שלו, זה אמור להדליק נורה אדומה. כנראה שזה לא איש המקצוע הראוי לבצע את עבודת החשמל בביתכם.

4.    כמה זמן ייקח לחשמלאי להשלים את הפרויקט שלכם?

בכול מה שקשור לעבודות תיקון או שיפוץ הבית, זמן הוא כסף! לכן חשוב לבחור בחשמלאי שיהיה מסוגל להציע לכם לוח זמנים משוער לסיום העבודה, שיוכל לעמוד בו.

חשמלאי טוב ומקצועי לא יתקשה לתת לכם הערכת זמן ריאלית שתאפשר לכם לדעת לא רק מתי הפרויקט יסתיים, אלא גם שביצוע העבודה לא יהיה כרוך בעיכובים בלתי צפויים בגלל תכנון לקוי או חוסר ניסיון.

5.    כמה זה יעלה לכם?

אמנם, עלות העבודה לא אמורה להיות הגורם היחיד בשיקולים לבחירת החשמלאי, אבל עדיין חשוב לברר זאת לפני שאתם מתחייבים להעסיק את החשמלאי. ודאו שכול העלויות כלולות בהצעת המחיר, כך שלא תיתקלו בהפתעות כשיגיע מועד התשלום!

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.