מהו בית חכם?

איך יכול בית יוקרתי להתקדם לשלב הבא? פשוט על ידי שילוב של טכנולוגיה חכמה עדכנית! כאשר מערכות האוטומציה הביתיות הטובות ביותר שזורות בעיצוב הבית ועובדות יחדיו, הן הופכות את החיים לנטולי מאמץ, לבטוחים יותר ואפילו לידידותיים יותר לסביבה. הנה כמה מהמאפיינים של בית חכם שמספק יעילות, ביטחון וחוויה חלקה.

מערכות אוטומטיות לחימום וקירור הבית

חשמלאי בית חכם הוא איש המקצוע שאתם צריכים כדי לנהל את מיזוג האוויר בבית באמצעות הפעלה קולית מלוח החשמל או מהאפליקציה. התרמוסטט המודרני לא רק נראה אלגנטי ומסוגנן יותר, אלא מסוגל להבין גם את הלו״ז ואת ההרגלים שלכם בבית, כדי להציע לכם מקסימום נוחות. מערכות חכמות אלה יכולות לחמם ולקרר את הבית מראש כך שכשתגיעו אליו יהיה לכם נעים. מנקודת המבט הסביבתית, מערכות אלה מתבססות על הצרכים המדויקים שלכם ומייעלות את השימוש שלכם באנרגיה.

תאורה יעילה

בית מואר היטב לא חייב להיות מופעל באופן ידני. במקום זאת, ניתן ליצור את האווירה הרצויה בעזרת תאורת  LED חכמה וחסכונית באנרגיה, שניתנת להפעלה באמצעות תנועה, קול או אפליקציה. תאורה חכמה אוטומטית מועילה במיוחד לצרכי האבטחה שלכם ומבטיחה שתגיעו בבטחה לבית מואר.

מכשירי חשמל חכמים

הטכנולוגיה החכמה לא פסחה גם על המטבח, והיא מקלה עליכם לשמור על טריות המזון לאורך זמן ולבשל ביעילות רבה יותר.

מקררים המחוברים ל-WiFi מספקים התראות כאשר הקור נמוך מדי או כשהדלת נותרה פתוחה. הם יכולים גם לחוש לחות ולווסת את הטמפרטורה במקרר כדי לשמור על טריות המוצרים. חוץ מזה, מקרר חכם יודע לתעד ולהודיע לכם מה נגמר ודורש מילוי מחדש.

אם גם אתם משפחה עסוקה מאוד, תוכלו לאפות ולצלות בתנור חכם שתחממו מראש כשאתם בדרך הביתה או להתאים את הטמפרטורה בתנור כשאתם בחדר השינה.

שליטה קולית

האפשרות להפעיל אלמנטים חשמליים בבית באמצעות פקודה קולית, חוסכת המון זמן ומאמץ. מיקום של כמה יחידות הפעלה קוליות ברחבי הבית, מספק גישה מיידית באמצעות הנחיה קולית פשוטה, להפעלת החדשות, מזג האוויר או תוכנית הבידור, כולל מוזיקה ופודקאסטים.

טכנולוגיה זו שימושית גם כשהיא משולבת במערכת החימום והקירור, במערכת התאורה ובמכשירי החשמל השונים – כבר לא צריך ללחוץ על כפתורים, אפשר להשמיע פקודה קולית, וזהו!

אבטחה דיגיטלית

טכנולוגיית אבטחה חכמה, המותקנת על ידי חשמלאי בית חכם מומחה בתחום, מציעה דרך טובה יותר להגנה על הנכס, הדיירים והחפצים שבבית. יש היום מערכות מקיפות המציעות מעקב דיגיטלי שיבטיח לכם שקט נפשי. מדובר בפעמוני דלת וידאו, במצלמות דיסקרטיות, בחיישני תנועה נסתרים ובאזעקות שיכולות להגן על הדלתות והחלונות. את כל מערכות האבטחה המופלאות האלה אפשר לנהל מרחוק באמצעות החלקה על מסך האפליקציה.

ולבסוף, אם יש לכם גינה תוכלו להתחיל להסתמך על המתזים החכמים הנשלטים באמצעות ה-WiFi, ופועלים גם בהתאם למזג האוויר, כדי למנוע השקיה בימים גשומים!

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.