מהם היתרונות העיקריים בהתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי

electric car is charching

אתם נהנים לנהוג ברכב החשמלי שלכם אבל די מבואסים מהצורך לחפש תחנת טעינה ציבורית או להמתין שם בתור? סביר להניח שהתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי נשמעת לכם כמו רעיון מעולה, אבל אולי  אתם לא בטוחים מה יהיו היתרונות שלה! עבור בעלי רכבים חשמליים, ערכה של עמדת טעינה ביתית נמצא במגמת עלייה!

הנה 5 סיבות מרכזיות בגינן כדאי לכם להתקין עמדת טעינה ביתית לרכב החשמלי שלכם:

  1. מציעה נוחות ובטיחות

עמדת טעינה ביתית מסתמנת כמקום הטוב ביותר להטענת הרכב החשמלי. עם עמדת טעינה ביתית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע עם הרכב הביתה ולחבר את הרכב לחשמל. כשתצאו שוב, הסוללה תהיה מלאה ותוכלו לנסוע בחופשיות מבלי להיות מוטרדים שמא תתקעו כי המנוע יפסיק לפעול. זה די מתסכל להיתקע ברכב החשמלי עם סוללה חלשה כשאתם מנסים למצוא מטען ציבורי פנוי שגם עובד. אבל התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי מציעה לכם שליטה מוחלטת על מילוי סוללת הרכב.

כשמדובר בעמדת טעינה ביתית, המשמעות היא שאתם היחידים המשתמשים בה, והטעינה תמיד זמינה לכם, בלי חיפושים ובלי תורים.

סוגיית הבטיחות היא גורם נוסף בגינה כדאי להתקין הטענה ביתית. עמדות הטעינה הציבוריות הן לפעמים במקומות מבודדים, ואם הרכב יחנה שם לצורך טעינה, יגדל הסיכון לוונדליזם או גניבה. בבית, לעומת זאת, אתם יכולים להטעין את הרכב בבטחה בכול שעה ובכול תנאי מזג האוויר.

  1. הטעינה הביתית זולה יותר

למרות ההשקעה הראשונית בהתקנה, מדובר גם ביתרון כספי.

טעינה ביתית היא זולה יותר כי אינה כוללת את התקורה שמוסיפות תחנות הטעינה הציבוריות. בנוסף, ניתן לנקוט בדרכים שיהפכו את הטעינה הביתית לזולה יותר. למשל, להטעין את הרכב בשעות השפל, כמו בלילה או בסופי שבוע, שבהם תעריפי החשמל הם בדרך כלל זולים יותר.

כיוון שטעינת הרכב בשעות הזולות מפחיתה את עלויות הטעינה, כדאי לתכנן את טעינת סוללת המכונית לשעות שבהן החשמל הוא הזול ביותר. אחרי הכול, עמדת הטעינה נמצאת אצלכם בבית, אז מה הבעיה?

אתם יכולים גם להרחיק לכת ולהתקין פאנלים סולאריים שייצרו עבורכם חשמל נקי מאור השמש, ויהפכו את טעינת הרכב לעוד יותר זולה. אפשרות זו מציעה לכם, לא רק לשלם פחות חשמל, אלא גם להשתמש באנרגיה נקייה להטענת הרכב החשמלי שלכם. ואם בריאות הסביבה חשובה לכם ואתם באמת רוצים לשמור עליה, בוודאי תרצו לדאוג גם לסוללה של המכונית, וזה מוביל אותנו ליתרון הבא.

  1. טעינה ביתית שומרת על איכות הסוללה

תחנות הטעינה הציבוריות מציעות אמנם טעינה מהירה יותר אבל הן גם מזיקות יותר לסוללה, מהטעינה הביתית. הנזק נובע מהאופן שבו הטעינה המהירה מעלה את הטמפרטורה של הסוללה. כדי לעכב את בלאי הסוללה ככול האפשר, עדיף להשתמש בטעינה הביתית למרות הליך המילוי האיטי יותר. אבל זו ממש לא בעיה כי אתם בלאו הכי כבר בבית.

  1. תוחלת החיים של המטען הביתי היא ארוכה יותר

כאמור, התקנת העמדה עשויה להציע רמות גבוהות יותר של איכות ועמידות, כך שהסוללה תוכל לשמש אתכם במשך זמן רב יותר. חוץ מזה, תוכלו לבחור במטען התואם ליצרן הרכב שלכם, כך שלא תצטרכו להחליף את סוג עמדת הטעינה הביתית כשתחליפו את הרכב החשמלי שלכם ברכב חדש מאותו בית ייצור.

  1. עמדת טעינה ביתית מושכת שוכרים ומעלה את ערך הנכס

עבור בעלי נכסים, עמדות טעינה בבניין, הן דרך לבדל את הנכס ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר לשוכרים או לקונים. ככול שיותר ויותר נכסים מציעים עמדות טעינה וככול שיותר יצרני מכוניות מתכננים להוציא מהשוק את המכוניות המונעות בדלק, כך גם בעלי הנכסים יידרשו להתקין עמדות טעינה פרטיות שיתאימו לצרכי השוכרים והקונים במאה ה-21. אחרי הכול הביקוש לרכבים חשמליים רק הולך ועולה.

לפי מומחי הנדל״ן, בניין שמציע תשתית טעינה ביתית צפוי להיות בעל ערך רב יותר. הצפי הוא שהתקנת עמדתה או במקום העבודה, תהפוך בסופו של דבר למתקן מקובל בבתים ובמקומות עבודה, ממש כמו האינטרנט המהיר.

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.