מתי כדאי לקחת חשמלאי לביצוע עבודה אצלנו בבית או בעסק

חשמלאי מוסמך בעל רישיון מצויד בידע ובכישורים הנדרשים לביצוע עבודת חשמל ברמת מומחיות גבוהה שאינם מנת חלקם של רוב האנשים. לכן, כשיש לכם בעיית חשמל כלשהי הזמינו חשמלאי מומחה שיטפל בה, במיוחד אם זו תקלה חמורה או בעיה שעלולה לגרום לסיכוני בטיחות חמורים.

למה כדאי לבחור בחשמלאי ?

אולי אתם עשויים להתפתות ולתקן בעצמכם את בעיה כלשהי בביתכם, אבל פרויקטים מסוימים דורשים מכם לערב מומחה, ואחת מהן היא בעיה בתחום החשמל. בכול הנוגע לעבודות חשמל, רצוי להיעזר בשירותיו של חשמלאי מקצועי שיבצע את העבודה היטב ובקלות. עלות ההעסקה שלו תמיד שווה את זה, הודות לכמה יתרונות בולטים שנפרט להלן.

  • לחשמלאים מוסמכים יש רישיון והסמכה

חשמלאים עוברים הכשרות רבות כדי לקבל את הרישיון וההסמכה שלהם כחשמלאים מוסמכים. רק לאחר מכן הם יוכלו להתחיל לבצע עבודות חשמל במרכז הכוללות, בין השאר:

  • התקנה ותיקון של חיווט החשמל
  • התקנה ותיקון של גופי תאורה
  • התקנה וטיפול במערכות אבטחה, אזעקת אש ותקשורת

לפני שאתם מזמינים חשמלאי כדאי לבדוק אם הוא אכן חשמלאי מוסמך ומורשה.

  • חשמלאים מוסמכים מומחים בעבודות חשמל

לחשמלאי מקצועי יש בדרך כלל ניסיון רב שנים בעבודות הקשורות למוצרי חשמל ולמערכות חשמל. זה אומר שהם מסוגלים להתמודד עם כל משימה ותיקון הנדרשים בנכס שלכם באופן היעיל והבטוח ביותר. תמיד תוכלו לסמוך על המקצועיות שלהם כדי שהמשפחה תישאר בטוחה במהלך ביצוע עבודות החשמל.

  • חשמלאים מוסמכים מגיעים ללקוח עם הציוד, הכלים והניסיון הנדרשים

חשמלאי מוסמך במרכז מגיע לעבודה כשהוא מצויד בכלים, בידע ובניסיון הנדרשים לטיפול בהתקנות או בתיקוני מערכות חשמל. התקנות חשמל בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳ נדונות ברוב המקרים לכישלון, מכיוון שהאדם המבצע אותן אינו מצויד בכלים או בניסיון הדרושים כדי להשלים את הפרויקט. לחשמלאים מוסמכים, לעומת זאת, יש כלים רבים הנדרשים להם במהלך ביצוע עבודתם. הם נושאים איתם מגוון כלים המאפשרים להם לבדוק, להתקין או לתקן כל בעיה, כלים שכנראה אינם בהישג ידם של אנשים מהשורה.

  • חשמלאים מוסמכים הם בדרך כלל מבוטחים

תאונות קורות, גם במהלך ביצוע עבודות חשמל במרכז אנשים עלולים להיפצע. לכן כדאי לוודא שכול מי שיעבוד בבית או בעסק שלכם יהיה מוגן ומכוסה בביטוח. לחשמלאים מקצועיים יש ביטוח אחריות כללית המכסה אותם במקרה של תאונה באתר העבודה, או אם מישהו נפגע באתר זה.

מסיבה זו, חשמלאים מוסמכים מחזיקים בביטוח שמבטיח שלא יהיו אחראים לכיסוי הנזקים או הטיפולים רפואיים במקרה של פגיעה. לכול חשמלאי צריך להיות גם כיסוי ביטוחי למקרה שהוא לא יסיים את עבודתו כפי שסוכם, והלקוח יוכל לקבל פיצוי מחברת הביטוח.

חשמלאים שלא מצוידים בכיסוי ביטוחי המכסה אותם במקרה שייעלמו ויעזבו את הפרויקט לפני סיומו, יבצעו עבודה באיכות עלובה או יתחמקו מאחריותם לסיים את עבודתם כפי שסוכם עם הלקוח – הם לא המומחים שתרצו להעסיק!

  • חשמלאים מוסמכים מקפידים על החוקים והתקנות בתחום החשמל

בתחום החשמל קיימי חוקים ותקנות שכול חשמלאי  צריך לעמוד בהם. החשמלאי המקצועי אמור להכיר את התקנות הללו ולעמוד בדרישות שלהן בקלות.

אם עבודות חשמל במרכז, הקשורות לתיקון חשמלי כלשהו, לא עוקבות אחר התקנות, החשמלאי מסתכן בעבירה על החוק, והרישיון עלול להילקח ממנו. כמו כן, חברות הביטוח עלולות לסרב לכסות כל נזק אפשרי אם יגלו שהחשמלאי לא עמד בתקנות ובחוקים הנדרשים.

  • חשמלאים מוסמכים מודעים לסכנות בלתי נראות

סיכונים שונים אורבים לעובדים של קבלן החשמל במהלך עבודות חשמל במרכז. למשל, עובד עלול ליפול מסולם, לבלבל בין כבלי החשמל או אפילו להחמיר את הבעיה הראשונית, מבלי שהמעסיק יהיה ער לכך.

חשמלאים מקצועיים עברו הכשרה והם חוזרים על אותה עבודת תיקון שוב ושוב כבר שנים רבות. כתוצאה מכך, הם יודעים מאילו טעויות עליהם להימנע כדי להפחית סיכונים אפשריים.

  • חשמלאים מוסמכים מבטיחים שקט נפשי לטווח הארוך

אתם צריכים לעבוד עם חשמלאי ותיק ובעל ניסיון, כדי להגן על השקט הנפשי שלכם. חשמלאי מומחה יטפל היטב במערכת החשמל שלכם ובכך יאריך את תוחלת החיים שלה. לאור זאת, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהסבירות שיצוצו בעיות דומות בעתיד, תהיה נמוכה ביותר.

  • חשמלאים מוסמכים משפרים את יעילות האנרגיה

אם מערכת החשמל הביתית הקיימת, לא מציעה לכם יעילות אנרגטית, כדאי להזמין חשמלאי שישפר את מערכת החשמל הישנה ויתקין מערכת חדשה ויעילה מבחינה ניצול האנרגיה.

חשמלאי מקצועי יעריך את המערכת הקיימת ויטפל בבעיה שמסתמנת כגורם לחשבונות החשמל הגבוהים. סוג זה של עבודות חשמל במרכז עשוי לכלול: החלפת מכשירי חשמל לא יעילים במכשירים עדכניים והחלפת חיווט מיושן כדי שניצול החשמל יהיה יעיל יותר.

קבלני חשמל מסוימים עשויים להמליץ על טכנולוגיות מתקדמות ועדכניות ביותר, כדי להבטיח שניתן יהיה למנף את מערכת החשמל הביתית. השקעה בשיפורים כאלה תפחית את חשבונות החשמל.

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.