קבלן חשמל לתעשייה

קבלן חשמל לתעשייה

מגוון ארגונים מסחריים ותעשייתיים במגוון ענפים בישראל נזקקים לשירותיו של קבלן חשמל לתעשייה, לביצוע עבודות חשמל ייחודיות ומורכבות, המותאמות לצרכי התעשייה, ומספקות את היכולת לעבודה שוטפת ביעילות ובבטיחות, ועל פי תקנות מחייבות ומחמירות.

מהו קבלן חשמל לתעשייה

קבלן חשמל לתעשייה הוא קבלן מוסמך בענף החשמל, בעל הסמכה גבוהה הנדרשת לצורך ביצוע עבודות חשמל מורכבות, תכנון ויישום מערכות ותשתיות חשמל במתח נמוך.

מהי ההסמכה הנדרשת עבור קבלן חשמל לתעשייה

ההסמכה הנדרשת בבחירת קבלן חשמל לתעשייה עשויה להשתנות בהתאם לתעשייה ולענף, למבנה ולדרישות הרישוי והחוק בכל הנוגע לתשתיות ומערכות החשמל הנדרשות לארגון/לעסק. ככלל, תעשיות יצרניות במגוון תחומים דורשות עבודה עם מיכון כבד, הדורש צריכת חשמל חריגה, המיושמת בעיקרה בשתי הדרגות הגבוהות ביותר הקיימות בתחום החשמל:

ההסמכה המתאימה עבור קבלן חשמל לתעשייה היא הסמכת הנדסאי חשמל, אשר מאפשרת ביצוע של עבודות חשמל במתח של עד 630 אמפר ובחיבור תלת פאזי.

הסמכה רלוונטית נוספת עבור קבלן חשמל לתעשייה היא הסמכת מהנדס חשמל, הסמכה המעניקה רישיון לביצוע דרגת רישיון הגבוהה ביותר המאפשרת לבצע את כל עבודות החשמל ללא הגבלת מתח חשמלי.

מתי נצטרך קבלן חשמל לתעשייה

שירותיו של קבלן חשמל לתעשייה הם שירותים שלרוב אינם מסתכמים בעבודה חד פעמית, וניתנים לאורך זמן, במגוון סוגי עבודות נדרשות ובהתאם לצרכי התעשייה והארגון.

  • בין העבודות המבוצעות על ידי קבלן חשמל לתעשייה:
  • תכנון מערכות חשמל
  • תכנון מערכות חשמל למבנים ולמתחמים תעשייתיים, בהתאמה אישית לצרכי הארגון ולפעילות המיועדת להתקיים בו, תוך בחינת מוצרי חשמל ומכונות הצפויות לפעול במסגרת העבודה, היקף הצריכה ומאפיינים נוספים.
  • התקנת מערכות ותשתיות חשמל
  • התקנת מערכות ותשתיות חשמל במבנים תעשייתיים, על פי תכנון מוקדם, מאפייני שטח וקונסטרוקציה, צרכים ייחודיים ומאפייני בטיחות.
  • תחזוקת מערכות חשמל תעשייתיות
  • מערכות חשמל תעשייתיות תקינות מהוות תנאי לביצוע העבודה השוטפת, למניעת תקלות ועיכובים ולבטיחות מלאה. קבלן חשמל לתעשייה מלווה ארגונים ועסקים בתחומי התעשייה השונים, ומעניק שירותים שוטפים, תחזוקת מערכות חשמל, החלפת רכיבים וטיפול בבלאי, טיפול בליקויים ובתקלות על פי צורך.
  • התקנות וחיבור אלמנטים חיצוניים
  • התקנה של מערכות תקשורת מבוססות חשמל, חדרי שרתים, מערכות מיזוג וסינון אוויר, מכונות תעשייתיות, תנורים ומוצרי חשמל בעלי גופי חימום, מערכות תאורה ומגוון מוצרים אחרים, דורשים את הליווי המקצועי של קבלן חשמל לתעשייה, התקנה והתאמה לתשתיות החשמל הקיימות או ביצוע שינויים והתאמות נדרשות, להגנה על המכשירים יקרי הערך, לתפקוד אופטימלי ולבטיחות בעבודה.

תכנון ויישום מערכות חשמל לאתרי בנייה

אתרי בנייה הם אתרים ללא אישור אכלוס, ועל כן אינם מחוברים לתשתיות חשמל קבועות. יחד עם זאת, ביצוע העבודות דורש שימוש במכונות ובמכשירים הדורשים אנרגיה חשמלית, המסופקת על ידי חברת החשמל, כאשר האתר עומד בתנאים הנדרשים, בהתאמה של אספקת חשמל ומגבלת אמפר, וביישום של חיבורים בטיחותיים העומדים בדרישות התקן, באמצעות קבלן חשמל לתעשיית הבנייה.

ביצוע בדיקות בטיחות

מערכת החשמל התעשייתית דורשת בקרה שוטפת, בחינה של מעגלי חשמל, זרימה, חיווטים וחיבורים, בידוד והארקה, ומחייבת ביצוע של בדיקות תקופתיות, אשר נועדו לאיתור ליקויים וטיפול בהם, ולמניעת נזקי חשמל, תאונות ותקלות שעשויות להביא לפגיעה בעובדים ובמשתמשים ולגרום נזק למבנה ולמערכות. קבלן חשמל לתעשייה הוא קבלן מוסמך ומורשה לביצוע בדיקות אלו, וחתימתו על מסמכי הבדיקות התקופתיות, מהווה אסמכתא לעמידה בתנאי רישוי עסקים.

עבודות חשמל חיצוניות ופרויקטים מורכבים

תכנון ויישום של מערכות חשמל באירועים ובמתחמי חוץ, התקנת מערכות ותשתיות חשמל לאירועים, הופעות והתכנסויות, התקנת עמודי תאורה, תכנון פתרונות חשמל למערכות הגברה ובידור, מתקני ספורט ניידים, מתנפחים וצרכים נוספים. קבלן חשמל לתעשייה ידע לבצע התאמה בין סוגי גנרטורים נדרשים, שינוע ומיקום שלהם, יצירת חיבורים בטיחותיים, שליטה בצריכה ובאספקת החשמל.

איך בוחרים קבלן חשמל לתעשייה

בבחירת קבלן חשמל לעבודות במבנה או במתלם תעשייתי מומלץ לוודא כי מדובר בקבלן חשמל מורשה ורשום, בעל הסמכה בדרגת הנדסאי או מהנדס חשמל בלבד, אשר מביא ניסיון בעבודות חשמל מורכבות ותעשייתיות, בהתאם לצרכי הפרויקט, העבודה והארגון.

מומלץ לבחור בקבלן המעניק אפשרות להתקשרות ארוכת טווח, מספק אחריות על העבודה, ומספק שירותי תחזוקה, תיקונים ובדיקות על פי הצורך.

במקרה של עסק קיים, במידה והמבנה אינו תחת אחריות קבלנית, אין חובה לעבוד עם קבלן המשנה שהתקין את תשתיות החשמל, וניתן לפנות לכל קבלן חשמל מומלץ המספק מענה מתאים.

איך מתמחרים שירות של קבלן חשמל מוסמך

  • עלותו של קבלן חשמל לתעשייה היא נגזרת של מגוון אלמנטים, בניהם:
  • סוג העבודה הנדרשת ומורכבותה
  • עלות ציוד נלווה, מיכון וחומרים
  • צורך בצוות עובדים
  • צרכי נגישות ופתרונות מורכבים

במקרה של תכנון והקמת מערכות חשמל הקבלן יספק הצעת מחיר כוללת עם הבנת האלמנטים השונים ודרישות העבודה.

במקרה של צרכי תחזוקה, וצורך בביצוע של תיקונים מקומיים ונקודתיים, ניתן להתקשר עם הקבלן בפלטפורמה של ריטיינר חודשי או באמצעות תשלום שעתי.

חברת SELES מערכות חשמל היא חברה מקצועית מובילה, המספקת פתרונות ושירותים בתחום החשמל לקבלנים וליזמים, למפעלים ולארגונים תעשייתיים, בסטנדרטים גבוהים של עבודה ובטיחות, ובפיקוח מהנדס חשמל מורשה ומנוסה.

 

 

 

לקוחות

עבודות חשמל. בקליק
צרו איתנו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.